JVC XX KULAKLIK İNCELEME


Merhaba! Bu yazımda yaklaşık 2 yıldır kullandığım kulaklık hakkında bir inceleme yapmak istedim. Eğer beni Instagram'da takip ediyorsanız çoğu postumda kendisini görmüşsünüzdür mutlaka.

Kulaklığımın marka ve modeli JVC XX. Beyaz-kırmızı renklerinde. Tasarımını oldukça beğeniyorum. Özellikle kulağa gelen kısmında çıkartmalı XX yazısı oldukça şık. 
*Tasarımdan tam notunu aldı.

Başınızın üstüne gelen kısımda yumuşak bir sünger var. Yani kulaklığı taktığınızda başınızın üstünü acıtmıyor. Bu model kulaklığın 2 tipi var. Biri kulak çapının daha büyük olduğu diğeri ise orta boy olduğu iki seçenek mevcut. Ben orta olanı kullanıyorum. Eğer çok geniş kulaklarınız yoksa bu orta boy da sizin için ideal olacaktır. Kulağa gelen kısım da aynı şekilde uzun kullanımlarda dahi kulaklarınızı acıtmıyor. Ayrıca kafa şeklinize göre kulaklığın uzunluğunu ayarlayabiliyorsunuz. 
*Konfordan da tam puanımı alıyor.


***Sadece bu kulaklığa özel olmamakla birlikte bütün headphone stilindeki kulaklıkları uzun süre kullanmayın. Çünkü kulaklarınız hava almadığı için kaşıntı yapıyor. 

Biraz da ses kalitesinden bahsedeyim. Açıkçası aldığım an birazcık hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Çünkü güçlü bass sesler duymayı dilemiştim. Beklediğimden daha zayıf çıktı bass verişi. Ancak yine de kaliteli bir ses deneyimi yaşıyorsunuz. Son seslerde bass'ın kulaklık dışına vurduğunu hissediyorsunuz. Ama biraz yetersiz kalmış bence. Aldığım günkü ses kalitesi ile yaklaşık 2 yıldır kullanmama rağmen ses kalitesinde çok bir düşüş görmedim. Neredeyse ilk günkü kalitede denilebilir. Böylelikle ses kalitesi içinse 5 üzerinden 4'ü hak eder.

Olumlu bir özelliği ise kulaklık kablolarının kalın olması. Bu sebeple kablo içindeki telin kopma riski minimuma indirgenmiş. Daha uzun ömürlü olması sağlanmış.



Bu kulaklık için söyleyebileceğim 2. olumsuz şey ise kulaklık kısmındaki deri dökülmesi. Zamanla deri atıyor ve görünümü kötüleşiyor.


JVC HA-M55X modelinin Türkiye'de maalesef satışı yok. Ben Rusya'dan almıştım. O yüzden eğer istiyorsanız siz de ebay gibi sitelerden satın alabilirsiniz. 


Hepinize mutlu haftasonları diliyorum!


Yorum Gönder

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!