#VERİMLİHAZİRAN | #VERİMLİAYLAR ETKİNLİĞİ



Uzuuun zamandır blog yazısı hazırlayamıyordum. Finaller, ödevler derken vakit kalmıyordu gerçekten. Ancak böyle zamanlarda beni Instagram üzerinden takip etmeye devam edebilirsiniz.

Pekala, bu uzun zamandan sonra deyimi yerindeyse bomba gibi bir etkinlikle geliyorum. İlk kez böyle bir etkinlik hazırlıyorum aslında. Umarım başarılı bir etkinlik olur, olacağına da eminim.


- Etkinliğin Amacı Ne?

Biliyorsunuz ki artık haziran ayındayız. Birçok üniversite, lise, ortaokul öğrencisi artık tatil yapmaya başlayacak. Yani bu demek oluyor ki artık daha çok boş vaktimiz olacak. Ben ve Kübra düşündük ki bu yaklaşık 3-3.5 ay kadarlık süremizi değerlendirelim, kendimiz için bir şeyler yapalım. Bilirsiniz, her öğrenci yapmaya heveslendiği şeyleri hep tatile atar daha sonrasında unutulur veya ertelenip o hevesler kaybolup gider. Bu etkinlik sayesinde bu yaz yapmak istediğimiz ne varsa hepsini yapacağız. Bu yüzden "VERİMLİAYLAR" etkinliği bizim için bir adım olmuş olacak. 

- Verimlilik Adına Kastettiğimiz Ne?

Aslında tamamen size bağlı. Bir YGS-LYS öğrencisi için sınav sürecine hazırlanmak olabilir. Tatile gidecekseniz gezeceğiniz yerlerin listesi olabilir. Kitap okumak, film-dizi izlemek, bulunduğunuz şehri keşfetmek, kursa gitmek, dil öğrenmek, spor yapmak, ders çalışmak vb. Bu liste böyle uzayıp gider. Yani tam olarak sizin boş vaktinizi neyle geçirmek istediğinize bağlı, bir sınırlama kesinlikle yok.

- Etkinliğe Nasıl Katılacağız?

Eğer bir blogunuz varsa blog sayfanız üzerinden veya Instagram üzerinden bir blogunuz varsa o şekilde katılabilirsiniz. 

- Paylaşımlar Nasıl Olacak?


Eğer Instagram üzerinden katılacaksanız o güne dair ne yapacağınızı listelediğiniz "TO DO LIST" şeklinde bir yapılacaklar listesi hazırlayıp #verimliaylar , #verimlihaziran taglerini ekleyerek ve bunu bir görselle günlük olarak paylaşmanızı istiyoruz. Hem siz hem biz o gün içinde yapılacakları belirleyerek ne kadar gelişim kat ettiğimizi görmüş olacağız. 

Eğer blog sayfanız üzerinden katılacaksanız yine o güne dair listenizi paylaşıp neler yaptığınızı anlatarak bir yazı hazırlayıp paylaşarak katılım gösterebilirsiniz. 

- Katıldığınızı Nereden Bileceğiz?

Instagram üzerinden tagleri kullanırsanız etkinliğe katılmış olduğunuzu görmüş olacağız. Blog üzerinden katılacaklar bu yazıya blog adreslerini yorum olarak bırakırlar ve biz de takibe alarak katıldıklarını bilmiş olacağız. 

- Katıldıktan Sonra Devam Şartı Var Mı?

Tabi ki istediğiniz zaman etkinliğe katılıma ara verebilir veya etkinliği bırakabilirsiniz. Zorunluluk yok ancak kendimizi geliştirme adına her gün bir şeyler yapmak, birilerine ilham vermek, kendimizdeki gelişimi görmek adına etkinliğe devam etmeniz bizi mutlu edecektir. 

Eğer başka sorularınız varsa Instagram üzerinden veya yorum olarak sorularınızı sorabilirsiniz. 

Peki o zaman n'apıyoruz? Bu seneki yazı boş boş oturarak değil kendimizi geliştirerek, günlerimizi verimli bir şekilde kullanarak geçiriyoruz!

Dopdolu bir yaz tatili geçirmeniz dileklerimle! 

2 yorum :

  1. Güzel bir etkinlik düşünmüşsünüz. Bütün yaz ne yapacağını bilemeyip hiçbir şey yapmadan bitirmek kötü olurdu. Blog keşif etkinliğindeki yorumunuzla sizden haberdar oldum. Blog tasarımınız hoşuma gitti. Fakat yayınlar ve diğer başlıklar arasındaki yazı puntosundaki fark oldukça fazla geldi. Tabi böyle seviyorsanız sorun değil:) Bu arada bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz ancak çok da istediğimiz gibi gitmedi bu etkinlik. Maalesef. :(
      Beğenmenize çok sevindim ancak ben ciddi bir fark göremedim sanırım çok dikkatlisiniz. :) Tabi uğruyorum şimdi.

      Sil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!