GOOGLE ADSENSE'TEN ONAY ALDIM! 🎊



Merhabalar! Uzuunca bir zaman önce Google Adsense'e başvurmuştum. Sanıyorum bu üçüncü başvuruşum. Öncekilerde ertesi güne kadar ret cevabı gelmişti. Ancak bu son başvurumda yaklaşık bir ay kadar dönmediler. Ben de bir yerde hata mı yaptım diye düşünüp umudu kesmiştim. Taa ki bugün Adsense'ten mail gelene kadar!

Tabi ki Adsense'ten müthiş paralar kazanılmıyor. Amaç para kazanmak da değil zaten. Burada hepimiz kendi birikimlerimizi paylaşıyor, emek harcıyoruz. Bunun sonucunun "para kazanılmaya değer" olması güzel. Sizi üretmeye motive ediyor.

Eğer bu süreçle ilgili merak ettiğiniz bir şeyler varsa kendi tecrübemden bahsedebilirim. Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın.

Bu, ilk Blogger'lık başarım! O yüzden kutlayalım! 🍻


26 yorum :

  1. Adsense kabulü için belli bir okunma sayısı gerekiyor mu ? Sizin okunma sayılarınız kaç civarı oldu?
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunma sayısı önemli mi bilmiyorum ama güncel ve günlük düzenli bir tıklama önemli diye düşünüyorum. Benimki +100 civarı genelde. Rica ederim.

      Sil
  2. Ben de kısa zaman önce kabul edildim, size hayırlı olsun umarım bol bol yazar kazanırsınız =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman size de tebrikler! :) Umarım, herkes emeğinin karşılığını alır. :)

      Sil
  3. Tebrik ederim💐
    Bu aralar herkes kabul ediliyor ne güzel,darısı başımıza 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer! :)
      Ben de çok denk geldim. Bu sıralar bloglar bayağı başarılı demek ki. İnşallah, siz de kabul edilirsiniz. :)

      Sil
  4. Tebriklerr bende uğraşıyorum bakalım hayırlısı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :))
      İnşallah kabul edilirsiniz. :)

      Sil
  5. Bende başvurduğumda yetersiz içerik demişti :( Sizin toplam kaç içeriğiniz var. Tebrik ediyorum sizi :D Başarılarınızın devamı gelir inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyle parametreleri var mıydı bilmiyorum. Benim şu an 48 içeriğim var.
      Teşekkür ederim, hep birlikte umarım. :)

      Sil
  6. Ben de bir aya yakın oldu kabul edileli ben de birkaç gündür reklam işini düşünüyordum hala 0 TL bakiyem halbuki en azından bir tane bile insanın tıklamış olması lazım 5 kuruş bile birikmemesi çok garip 🤔😂Tebrik ederim 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bir yerde hata yapıyorsundur. Bir araştırmanı tavsiye ederim. :(
      Çok teşekkür ederim. :))

      Sil
  7. Meraba :) ay bende yenilerdenimm hayrli ugurlu olsun :) daha çok gencsin ve daha basarili anlarinida kutlariz umarim 💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :) Çok teşekkür ederim. Ah, umarım. Hep birlikte. :))

      Sil
  8. Tebrikler reklam yerleşimi önemli iki senedir durur bende hala 10 tl :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kesinlikle, artık birtakım araştırmalar yapıyorum bununla alakalı. :)

      Sil
  9. Tebrik ederim taze mühendis! Ben blogumu açalı 3 aya yaklaşık oldu, 2 kez başvurdum, reddedildim. Tabii en az 20 içerik olması gerekiyormuş vs, ben çok aceleci olduğumdan google haklı.. Tıklanmalarım da en çok 140 a ulaştı ama bir yazımda sadece. Umut var mı sence..?? Gerçekten tıklanma başına 30 kuruş gibi düşük bi miktar, amaç para olmuyor, şevk ediyor insanı. Çok çok sevindim senin adına, başarılarının kat kat artarak çoğalması dileğiyle! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim! 3 ay Adsense için çok yeni aslında ama 6 aydan sonra başvurmak sanırım en iyisi. Okunma sayısı çok önemli değil bana kalırsa. Giderek artırırsın, çok takılma. Gayet güzel ilerliyorsun bence. :) Tabi ki umut var. Hep birlikte güzel başarılar yakalayalım. <3

      Sil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!