YAZ ABUR CUBURU | MİM


Merhabalar! Blog camiasında bir yıldır bulunmama rağmen hiç "mim" olaylarına girmemiştim. Ancak Öneri Makinesi'nin düzenlediğini görünce dedim "Hadi bir ilk olsun". O zaman listem aşağıda! 

1. Yazın çıkan çok sevdiğin sanatçıdan/gruptan bir şarkı

Foster The People'ın çok özgün olduğunu düşünüyorum. Gerek müziği, gerek müzik videoları... Çok seviyorum. Ve bu şarkısı da HA-Rİ-KA olmuş.
FOSTER THE PEOPLE - SIT NEXT TO ME

2. Bu yaz en yeni keşfin

Bu şarkıdaki müzik değişimlerini çok sevdim. Genelde bu elektronik müziklerde hep sabit ritimler vardır. O yüzden güzel olduğunu düşünüyorum.
GHOSTS FT. LEA SANTEE - POWERLESS

3. Bu yaz sürekli dinlediğin bir şarkı

Bazı şarkılar vardır ki söze bile gerek duymadan size bir şeyler hissettirebilir. Günümüzün duygudan uzak sadece para amacıyla üretilmişlerinden uzak, kendine özgü. Biraz alaturka da denilebilir. 
                                                   ASH - MOSAïQUE


4. Bu yaz en çok duyduğun şarkı

Spotify sağ olsun, ücretsiz kullandığım için 15 ila 30 dakikaya bir reklam attığında sık sık duyuyordum. Dedim sonunda açıp dinleyeyim, yeter. Çok sevdiğimi söyleyemem. Ama Türk müziğine göre başarılı olduğunu inkar edemem.
DEEPERISE JABBAR - RAF



5. Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğin bir şarkı

Mazzy Star dinleyen hala var mı? Varsa gelin bi' sarılalım. Üzerine her bir farklı kişiden edit yemiş ama yine de orijinalini geçememiş... Kafa dinlemenin, günün yorgunluğunu atmanın en güzel yolu belki de.
MAZZY STAR - FADE INTO YOU


6. Sence bu yazın en favori hiti

Hit denince insanın aklına bpm'i yüksek şarkılar geliyor, belki de bana özeldir. O yüzden pek bi' enerjik bi şarkı bu da.
TRUTH X LIES - CITY LIGHTS


7. Senin bu yazını anlatan şarkı

Bu şarkıyı geçen yıl keşfetmiştim. Nedensizce bağlandım. Tıpkı adı gibi: "Kalıcı Yaz"
ALEX SCHULZ - PERMANENT SUMMER


Öneri Makinesi'ne çok teşekkür ediyorum böyle bir etkinlik hazırladığı için. Hepinize keyifli dinlemeler! :)


6 yorum :

  1. İyi ki yapmışsın ya :). Mazzy Star Fade into you sevilmez mi ya, hem de çokk sevilir :). Foster the People'in yeni albümden yayınladığı şarkılardan sevmediğim çıkmadı daha ben de en çok Pay the Man dinliyorum :). Çok güzel liste olmuş, eline sağlık :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim. Bence Mazzy Star sevilmez mi. :)) Pay the Man de güzel, evet. :) Çok teşekkür ederiim. :* :))

      Sil
  2. Sit next to me çok güzel, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Korn'un kölesi olmuş gidiyorum uzun zamandır bloglarda mim görmüyordum. Keyif verdi, eline sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korn'u ben de çok severdim önceleri bayağıdır dinlemiyorum aslında. Rica ederim. :')

      Sil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!