YOUTUBE KANAL ÖNERİLERİ


Merhaba! Bazen sizin de Youtube'da veya sıkıldığınızda ne izlesem diye düşündüğünüz oluyorsa sizlere birkaç Youtube kanal önerisiyle geldim.

Aslında çok fazla Youtube'da vakit geçiren biri değilim. Ama bu Youtube kanallarını çok seviyorum. Bazısı ilham veriyor, bazısı motive ediyor. Belki sizin için bilinmedik bir isim olmayacaktır. Ama ben yine de paylaşmış olayım.

1. Ilgın Özgan


Kendisi çok sevdiğim, bir yıldan fazladır takip ettiğim bir Youtuber/Vlogger. Viyana'da iletişim öğrencisi olan Ilgın; bize öğrencilik hayatını, gezdiği ülkeleri, düşüncelerini anlatıyor videolarında. Az da olsa makyaj/güzellik üzerine videolar çekiyor. Yüksek enerjisi, akıcı diksiyonu ve sevimliliğiyle sizi videolarının bağımlısı yapıyor. Onun videolarında kendinize ilham alabilir, farklı düşünce tarzlarını öğrenebilirsiniz. Benim en çok sevdiğim Youtube kanalıdır. Ancak tek bir olumsuz yanı var ki çok fazla video çekemiyor. Öğrencilik hayatı yoğun geçtiği için genelde ama keşke biraz daha aktif olabilse. Yine de abone olmanızı tavsiye ederim.

2. Youtube Günlüğüm (Göksu)


Kanalının adı Youtube Günlüğüm, kendisinin adı ise Göksu. Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu olan Göksu, Almanya'da Erasmus programı ile yine hukuk üzerine yüksek lisans yapıyor. O da öğrencilik ve öğrenci hayatı, yurtdışında öğrenci olmak gibi konularda videolar ve vloglar çekiyor. Kendisi çok doğal, sempatik birisi. Size bilgiler verip, motive ediyor ve ilham veriyor. Abone olmanızı tavsiye ederim.

3. Başka Türlü


Erhan ve Dilan adında iki genç "az parayla çok gezme" görevini üstlenmiş vlogger'lar. Kendilerine has görünüşleriyle bana kalırsa Türkiye için farklı ama ilham verici tipler. Birkaç videolarını izledikten sonra ne kadar kendilerine özgü insanlar olduğunu görüyorsunuz. Videoları da videolarına eşlik eden müzikleri de kendilerine özgü. Ben müzik zevklerini çok beğeniyorum. Erhan ve Dilan, Başka Türlü adını verdikleri kanallarında az önce söylediğim gibi düşük bütçeyle yurt içinde veya yurtdışında seyahate çıkıyorlar. Bunları da bize vlogluyorlar. İki maceracının videolarını bence seveceksiniz. Bazen sıradanlıktan kurtulmak lazım, değil mi?

4. Çınsu Gündüz


Beslenme ve diyetetik bölümünden mezun Çınsu da bizimle yurtdışı maceralarını paylaşıyor. Amerika'da Work And Travel, İngiltere'de dil kursu deneyimlerini videolarında seyretmiş oluyoruz. Aynı zamanda gezdiği, keşfettiği yerleri vlogluyor. Sempatik, komik videoları olan Çınsu'nun kanalını seveceğinizi düşünüyorum.

5. HARSCHIS LIFE


Son olarak da yabancı bir Youtuber'dan bahsetmek istiyorum. Bu iki Alman genç, yazılım mühendisliği öğrencisi. Videoları genelde gezdikleri yerlerle alakalı. Seyahatlerini genelde müzik eşliğinde kısa videolar halinde yayınlıyorlar, daha doğrusu müzik videosu gibi. HARSCHIS LIFE'ın ayrıcalığı ise çekimleri. Çok güzel, profesyonel ve kaliteli çekimleri var. Seveceğinizden eminim.

Benim şimdilik size önereceğim Youtube kanalları bu kadar. Sizin de bana önereceğiniz, benim önerdiklerimden izleyip beğendiğiniz kanallar varsa yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim.

Keyifli izlemeler!

6 yorum :

  1. Aaa hemen bakıyorum.
    Güzel bir paylaşım olmuş canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Araştırmayı sevenler için Kült TV takip edilebilecek bir YouTube kanalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok öğrencilere hitap eden kanallara yer vermek istemiştim. Öneriniz için çok teşekkürler. En kısa zamanda videolarına göz atacağım. :)

      Sil
    2. Merhaba Yasemin hanım Bloğunuzu kült tv ile ilgili arama yaparken buldum. çok hoş bir bloğunuz var ancak Ceyhun beyinde söylediği gibi Kült TV şimdiye kadar internete hiç duyulmamış konuları ciddi şekilde delil belgeleri ile yayınlıyor. diğer pek çok sözüm ona bilgi kanalı gibi değil ciddi anlamda sahibi değişik biri. bu kanala bloğunuzda müstakil bir yazı oluşturup incelemenizi ve görüşlerinizi paylaşmanızı sabırsızlıkla bekliyorum.

      Sil
  3. Teşekkür ederim, hoşgeldiniz. :) Hemen uğruyorum.

    YanıtlaSil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!