2:22 | FİLM YORUMU


2:22, 2017 ABD yapımı bilim kurgu, fantastik türünde bir film. 5,7 IMDB puanına sahip.

Konusu: New York'ta bir havaalanında kule kontrolörü olarak görev yapan Dylan Branson bir gün iş sırasında yoğun bir ışık demeti görüp bir anlığına dikkati dağılınca iki uçak çarpışmayla burun buruna gelir, mucize eseri kaza olmaz. Bu olay sonrası Dylan işten ayrılır. O uçaklardan birinde olan Sarah ile tanışan Dylan, bu sırada çevresinde her gün aynı saatte aynı olayların gerçekleştiğini, olayların hep öğleden sonra 2.22'de cereyan ettiğini fark eder. Normal hayatına dönüp bu zinciri kırmak için gizemi çözmesi gerekmektedir. 



Yorumum: 2:22'yi dikkat çeken ismi sayesinde izlemeye karar verdim. Konusunu inceleyip fragmanı da izledikten sonra IMDB puanına rağmen izlemek istedim. Aslında IMDB puanı düşük olsa da bazen iyi filmler çıkabiliyor. Sonuçta bir şans vermek lazım değil mi?

Konu olarak güzel olsa da oyunculuklar ve işleniş bana kalırsa biraz düşük oktandı. Başrol Sarah karakterini oynayan Teresa Palmer bana çok yapmacık geldi. Aynı şekilde Jonas karakterini canlandıran Sam Reid da öyle. Ancak Dylan karakterini canlandıran Michael Huisman için bu durum söz konusu değil. En beğendiğim oyunculuk onunkiydi.

Sürekli tekrar edilen sahneler var. Bu yüzden sıkıcı gelebilir. Başta tempoyu yüksek tutsa da sonlara doğru giderek düşüyor. Hatta ben filmin ortalarında durdurup biraz telefonla oyalanıp vakit geçirdim.

Eğer boş vaktiniz varsa izlemeye değer. 

Puanım: 2,5/5


Keyifli seyirler!

8 yorum :

  1. Tam bilim kurgu mu çözemedim? Aksiyon da var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmler genelde tek bir kategoriden oluşmaz tabi genelde. Aksiyonlu bilim kurgu diyelim o halde. :)

      Sil
  2. Evet size, imdb puanları düşük olsa da bazen bazı filmlere şans vermek konusunda katılıyorum. Bu şekilde çok fazla filmi dağarcığıma kattım. Teşekkürler tanıtım için.

    YanıtlaSil
  3. Bence de hafta sonu filmi olarak seçilebilir. Bazı sahneleri görsel açıkan güzeldi ama çok büyük beklentiyle başlamamak iyi olur diye düşünüyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde düşünüyormuşuz demek. Sinema kültürünü genişletmeye çalışan biri olarak aynı fikirde olmamız aşırı memnun etti beni. :)
      Sevgiler.

      Sil
  4. Imdb puanı 6,5'tan düşük olanlardan uzak durmakta fayda var. Genellikle zaman kaybı oluyorlar. Sadece başrolde sevdiğim bir oyuncu varsa puanını önemsemiyorum. Film kötü olsa da en azından sevdiğim oyuncuyu izlediğim için mutlu oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım alt limit koymak gerekiyor gerçekten. Ve dediğin gibi "sevdiğim oyuncunun tüm filmlerini izledim" diyebiliyosun. Ama kötü filmler oyuncuları tanıma konusundan da iyi olabiliyor. İyi film kültürü kadar kötü film kültürü de oluşmalı mı acaba? Kafamda çılgın sorular yine bu saatlerde. :D
      Yorumun için çok teşekkürler.:)

      Sil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!